Kanelen13

Hej jag och kanelen13 har blivit jätte bra vänner under 2013 och vi är inne tillsammans på hennes moviestar numera♥
Vi lärde känna varann från början genom min gammla pv på msp (söta_david1234) som jag var ihop med rätt länge faktiskt.
Kanelen blev ihop med han och då började vi chatta...
Först var det mest hej och vad gör du? :D
Men nu chattar vi typ om allt och inget!
Det kan vara hemlisar, det kan vara vad som helst som går att chatta om.
Jag tror att man lär sig av att vara inne på en moviestar i level 25 också lixom.
Självklart är det inte därför jag är vän med henne men jag tror att ni fattar!
Nästan alla har fördomar om dom i hög level.
Dom svarar aldrig i chatten, dom är otacksamma och jätte mycket mer!
Men så är det inte.
Alla svarar faktiskt, iallafall när jag brukar chatta med dom.
Men det är klart dom inte kan svara alla sina mer en 3.000 vänner.
Om man skriver nått dom tycker är kul att chatta om så svarar dom antagligen..
Och tacksamma är dom ju om man tänker efter lite gran!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0